İşçi Alacak ve Tazminatları

Anayasa Mahkemesi Diyor ki;SGK, personelinden ayrıca ek ödemeden kesinti yapamaz

Dünyadaki irfan propagandası bu şekilde yapılıyor ve insanlar erkli olana benzemeye çalışıyorlar. kıray bir kız, taşradan şehre geldiği dönem propagandasıyla mukabil karşıya kalıyor. Burada yapılması müstelzim şey, maruz modeli sorgulamak ve alternatif geliştirmektir. mukaddema insanlar dayatılan örnekleri sorgulamadan ikrar ediyordu. ssk sorgulama tc ile hassaten Yeşilçam filmlerinde izleyiciye, Modern geçmek istiyorsan bu şekilde olmalısın.” diyen kalıplar yerleştirilmeye çalışıldı. ama dargın savaştan sonra tartışmaya açıldı. Kadınlar, kültürel kimliklerini koruyarak modernleşme yolunu seçtiler. Bu durum, köyden kente huruç eden kıray kız için de geçerlidir. genç kızlar, modernliği anneleri üzere görmek istemediler.

Özellilde başörtülü kızlar, “Ben annem gibi giyinmek, örtümü onun gibi ilhak etmek istemiyorum!” dediler. Gençlerin bu isteklerine siyasî bir anlam verildi, lakin değişik olma isteğinin sosyolojik ve psikolojik zir yapısı olduğu unutuldu. oysaki varyasyon arzusunun farkına varıldığında yapılması gereken şey, ferdî tercihlerini kişinin namına bırakmaktır. zaman jön kızlara zorla yaşam başkahraman yapılıyor. sosyalist modellerde devlet, modern mantık ve önemli düşünür. Bunun sonucu olarak da insanları başmuallim edasıyla kullanmak ister. sgk prim sorgulama Bunun evvel yıllardaki alternatifi aile, ata ya da vasat lavabo Avrupa’sında olduğu kabil kilise başkişi idi. Bizde bile diğerlerine bir şekilde dinî değerlerin başkişi vardır. Bir pare dindarlar, ayan birini gördüğünde sanarak pres oluşturuyor. genç kız, kendisini o insana ön kusurlu ve kara yüzlü hissediyor. Bu da bir içtimai yumruk tarzıdır. cümle bunlar tartışıla tartışıla insanlar kendilerini geliştiriyorlar.

Bu sebeple yaşanan nakil olgusundan ahir kentleşme süreci içinde modernleşmeye verilen meal ve kültürel kimlik belgesi değişti. Gecekonduda, varoşlarda oturan dinç kızlar, anneleri üzere oturmak istemiyorlar ve medyanın kendilerine sunduğu propagandayı da sorguluyorlar. Bununla beraber, ailelerinin erken emeklilik dayattığı İçimliği de gözden geçiriyor ve şahsî kimliklerini oluşturuyorlar. Gençler hakeza bir süreci yaşarken ebeveyn evlâdına vadi gösterir, şefkatle yaklaşırsa, değerlerini çocuğuna aktarabilir. şayet bu tolerans tanınmazsa çocuğun farklı etkiler altında kalmasına şaşırmamak gerekir. İnsanın yapısında başka hiçbir canlıda sıfır bir spesiyalite var ki, bu, giyinme ihtiyacıdır. İlk insandan bu yana örtünme, ayakkabı giyinme kadar ihtiyaçların olduğunu düşünürsek, giyinmek, genetik eğilimlerimizden birisidir, diyebiliriz. aha bu sebeple insanın ilk evi, elbisesidir.

Paylaşabilirsiniz