İşçi Alacak ve Tazminatları

Alo 170 ne işe yarar?

Alo 170, Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi  olup 15 Kasım 2010 tarihinde hizmete girmiştir. Ancak halen ne işe yaradığını toplumun çoğunluğu bilmemektedir.Alo 170, Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi  çalışma hayatı ve sosyal güvenlik hakkında her türlü;

  • Öneri,
  • Eleştiri,
  • İhbar,
  • Şikâyet,
  • Başvuru ve taleplerinizi

etkin ve hızlı bir biçimde çözüme kavuşturabilmek amacıyla kurulmuştur.  Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi “ALO 170”i 7 gün 24 saat aranabilmektedir.Bu     İletişim merkezimiz, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı ile Sosyal Güvenlik Kurumu ve Türkiye İş Kurumu tarafından sunulan tüm hizmetlerle ilgili olarak bilgilendirme yapmakta ve çözüm üretmektedir.

         İletişim Merkezimize gelen tüm çağrılara uzmanlarımız doğrudan cevap vermekte ve ilk görüşmede talepler sonuçlandırılmaya çalışılmaktadır. Çağrılara hemen cevap üretilemediği durumlarda anında kurum ve kuruluşlarımızla iletişime geçilerek en geç 72 saat içerisinde taleplere cevap verilmektedir.

 

        İletişim Merkezimizde görevli personelin % 50’si özürlü kişilerden oluşmaktadır.

Paylaşabilirsiniz