İnsan Kaynakları

İş Yüküne Dayalı Personel İhtiyacı Belirleme

SAĞLIKTA DÖNÜŞÜM VE SOSYAL GÜVENLİK REFORMU PROJESİ  KAPSAMINDA  “İŞ YÜKÜNE DAYALI PERSONEL İHTİYACI BELİRLEME ÇALIŞTAYI ORGANİZASYON HİZMET ALIMI İÇİN

TEKLİF VERMEYE DAVET

 

İhale No: HTSSRP/TUSAK/2011/SERVICES/SH/04

Teklif Vermeye Davet Tarihi: 25.08.2011

İhale Tarih/Saati: 12.09.2011 – 14.00

 

  1. Türkiye Cumhuriyeti Hükümeti, Sağlıkta Dönüşüm ve Sosyal Güvenlik Reformu Projesi kapsamındaki harcamaları finanse etmek üzere Uluslararası İmar ve Kalkınma Bankasından (Dünya Bankası) bir ikraz sağlamıştır. Bu ikrazın bir bölümü bu Teklif Vermeye Davetin düzenlendiği sözleşme kapsamında uygun ödemeler halinde kullandırılacaktır.
  2. Bu kapsamda, Türkiye Cumhuriyeti Sağlık Bakanlığı Refik Saydam Hıfzıssıhha Merkezi Başkanlığı Hıfzıssıhha Mektebi Müdürlüğü (İdare) Firmanızı Proje kapsamında satın alınacak aşağıdaki hizmetin temini için teklif vermeye davet etmektedir.

 

28 Eylül – 01 Ekim 2011

tarihleri arasında

Bolu İlinde yapılacak olan

“İş Yüküne Dayalı Personel İhtiyacı Belirleme Çalıştayı”

Organizasyonu

  1. Bu davette yer alan hizmet alımı için verilecek teklifler Dünya Bankası satın alma kurallarına uygun olarak değerlendirilecektir.
  2. İhaleyle ilgili bilgi edinmek ve ihale şartnamesini ücretsiz olarak almak için mesai saatleri içinde (09:00-18:00) aşağıdaki adrese başvurulabilir:

 

T.C. Sağlık Bakanlığı

Refik Saydam Hıfzıssıhha Merkezi Başkanlığı Hıfzıssıhha Mektebi Müdürlüğü

Rüzgârlı Cad. İbrahim Müteferrika Sokak No:5 Kat: 4 (Satınalma Birimi)  

Ulus/Ankara/Türkiye

Tel: 0312 309 12 24  

  1. Teklifler kapalı zarf içinde 12.09.2011 günü saat14.00’akadar İdarenin 4. Paragrafta belirtilen adresine teslim edilecektir. Geç gelen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır. Teklifler son teklif verme tarihinden sonra 30 (otuz) günsüreyle geçerli olacaktır.

Teklifler 12.09.2011 günü saat14.00’dayukarıda belirtilen adreste 4. Kat toplantı salonunda Teklif Sahiplerinin yetkili temsilcilerinin huzurunda açılacaktır.

Saygılarımızla            

(İdare)

Paylaşabilirsiniz

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir